Bskrt Emira bol bol süt,muz ceviz tüketiyorm Peynir yumurta mutlaka yiyorm bebek 10 gün ilerden gidiyor. Doktorum kendini kurtarır hiç canını sıkma gelişimi güzel diyor Ama belli de olmazmş böylr olup 40 haftayo gören bile varmş
Birmelekbirbebekannesi Emira başıma o gelmedi ama Rahim ağzı yetmezliğim var dikişliyim 14. Haftadan beri yatıyorum hastane dışında dışarı hiç çıkmıyorum ben yat sende
Annesininkuzusu0911 Emira canım benim rahim ağzım açıktı 21. Haftada doktor proluton iğne verdi haftada bir vuruldum sonra düzeldi. Sıkıntı olcağını sanmıyorum ama başka doktora görünmenizi tavsiye ederim.
Emira Zeliha66 canim inan hic sormadim sadece alttan muayene ettikten sonra acilman yok istirahat et dedi
Annesininkuzusu0911 Zeliha66 onu söylemedi canım hatta açıklığı bana söylemedi eşime söyledi benim ne kadar evham stres sıkıntı yapcağımı bildiğinden dikkat etsin istirahat etsin dedi. Böyle devam ederse serklaj yaparız dedi doktorum. Ama düzeldi çok şükür. Şuan 35 olduk 🙏🏻 Aceleci yavrum ara ara sancılarım çıkıyor nstde. Doktor serviks boyuna ultrasondan bakmaya çalıştı göremedi. Alttan da bakmayalım fazla kurcalamayalım ne olur ne olmaz sen dinlen bir şikayetin ağrın olmazsa 2 hafta sonra tekrar gel çatı muayeneni yapalım dedi
parasetamoll Emira benim 30 da kanala girmişti ya da dayamıştı kafayı o an yatış vs yaptım oraya takılamadım ben nst de sancım çıkıyor diye yattım hastanede 36 olduk beyfendi kanalda olması gerekirken geri kaçmış 😫
Annesininkuzusu0911 Emira progestan düşük olmasın diye verilir diye biliyorum ben hamileliğimin başında kullandım. Erken doğum tehlikesinde başka ilaç veriliyor diye biliyorum. Dediğim gibi bence siz başka bir doktora daha görünün.
Annesininkuzusu0911 Zeliha66 inşallah canım 🙏🏻 Zaten doğsa Allahtan bi sıkıntı çıkmadığı sürece küvöze girmezmiş 2500ü geçti benim paşam 🤗
Deletedmom411 Emira benimde dönmüş bebeğim ve 29+1 im 28. Haftada kontrolde döndüğünü söylemişti doktor ama 2 gündür sanki çıkacakmış gibi bastırıyor özellikle otururken mesanemi bastırıyor anlamadım ama kendimi sıkmasam çıkacak sanki senin de böyle bir durumun var mı acaba