Novamomy 1234567890asd benim eşimde tayin çıktığı dönem hiç maaş almamıştı geçen sene tayin olduk biz bu arada haziranda atandı alamadığı maaşı ağustos gibi yatırmışlardı belki yerine göre değişebilir
Nurr_22_22 1234567890asd ilişik kesiliyor ya hemen yatmıyor bız geçen sene tayin olduk o dönem zorlandık