umityilmaz Merhaba, 16+1 hamileyim, bugün fark ettim, ayak baş parmaklarımın diplerinde bir morarma var, böyle grimsi bir renk, acı veya sıslama yok, bir yerede çarpmadım, neden olabilir acaba ? başına gelen var mı ?
umityilmaz Bende pıhtılaşma sorunu olabilir mi diye bir sürü test yaptırdık, çok şükür bir sorun çıkmadı, halen de devam ediyor, nedeni bilinmiyor maalesef