Bende kullanıyorum hamilelikten önce olan seker hastaligim var ama oyle yuksek degildi. 10. Haftaya kadar seker hapi kullanabildim sonrasi icin yasak olduguna insuline baslandi onsuz olmuyor malesef hormonlardan hersey tavan vucudun daha cok ihtiyaci var insuline. Her yemek oncesi olciyorum vuruyorum yiyorum bazenniyi bazen yuksek cikiyor duruma gore her zamanda dikkat edemiyorum bazen biseyi canim istiyor napim her zamanda ot cöp yiyemem😬
Gece yatmadanda gece icin igne var ayri onu vuruyorum sabah aclik sekerim duzenli ciksinndiye yoksa oda yuksek