Mercan111 Dün verdim o zaman biraz daha sabredeyim öğleden sonrayı bekleyeyim. E nabızı yenilemekten öldüm 🙄☺️. -Naz- momlife10
Kubare134 Mercan111 sağlık ocağına niye gtitiniz ki madem gözünüz e nabızdaysa hastaneye gidin öğleden sonra çıkar ..hayırlı haberler alın inşallah 💌
-Naz- Mercan111 ben kan verince hemen e nabız da göremiyorum. Hemşireye sorduğumda doktor bakmadan e nabiza düşmüyor dedi. Bazen kaç gün sonrada düşüyor. İstersen bı hemşireyi ara numarası varsa. Benim hemsirem bilgilendiriyor her tahlili
Yazmelegi_ Mercan111 1 gün sonra çıkıyor ama bazen erken ciksa bile sisteme gec giriyorlar saglik ocağınızin sayfası varsa ordan bakın tahlil sonuclarina
Mercan111 Meli-sa hayır maalesef doktorla görüştüm öğleden sonra mutlaka çıkar dedi bekliyoruz hala 🥲 keşke acile falan gitseydim neyse gec olsun güç olmasın bakalım hayırlısı 🙏 tabi beklerken bir test daha yaptım ikinci çizgi biraz daha koyulaştı 🥰
Elifmeral Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin tebrik ederim❤️ Ne zaman kan verdiniz adetiniz mi geçti bir belirtiniz var mıydı
Mercan111 Elifmeral amin 🙏 sat tarihim 22 mayıstı. Belirtilerim vardı test yapınca silik çizgiyi görünce hemen gidip kan verdim iki güne sonucum çıktı