Hayır ilacı yumurtlama dönemi bıraktığınız an adet olacaksınız daha kötü bir düzene sahip olacaksınız çok fazla kanamanız olacak ayrıca o ilaçlar o mantıkla çalışmıyor yumurtlama görme ihtimaliniz yok o ilacı kullanırken bu yüzden bir doktora görünmeniz gerekiyor