Kızlar dün kanamam oldu ve çok korktum doktorumu aradım hemen gittim plesanta rahim ağzını kapattığından dolayı olcak dedi serum takıldım dün geceyi hastane de geçirdim çok şükür durdu kanama daha olmadı 27. Haftadayım şuan günlük sabah akşam progestan fitil kullancam aynı zamanda eşimle kan uyuşmazlığı olduğundan iğnemde yapıldı bu şekilde bu durum yaşayan var mı plesanta galiba bu haftadan sonra yukarı çıkmaz inşallah tekrar aynı şeyi yaşatmasın Allahım