SERAP161 Merhaba bayanlar çoğu çevremden duyuyorum 13 14. Haftalarda doktorun erkek 16. Haftadan sonra kiz doktorun kiz dediğini sizlerde yaşayan var mı
Cerens12_ SERAP161 aynısını yaşıyorum 2 farklı doktor 12 de yüzde 90 erkek dedi 16 da başka doktor kesin kız dedi 😃 3. Farklı doktora gideceğim sanırım
Cerens12_ SERAP161 ilk bebeğimi erken doğumla kaybettim o erkekti onun yeri dolsun istiyorum gönlüm erkekten yana ama sağlıklı olsunda inşallah hiç önemli değil. Siz?