Syma_07 Ya çok geçmiş olsun canım benim. Stres yaptıkça artıyor tansiyon iyi bilirim o yüzden iyi düşün iyi olsun inşallah ayrıca bak tansiyon olduğu halde bebek gelişimi iyi yani. Ayrıca Alfamed diye bir ilaç var doktor vermişti bana 13-9 olur ise at bir tane demişti birkaç kez attım tabi. Eve cihaz aldım ölçüyorum sürekli. Şu an 29+2′ deyiz Allah hepimizin evladını sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah