tahminazengin1 tahminazengin1 Oh kızlar çok sağolun sabah biraz suyum geldi de doktor nst bakalım diyince telaş yapmıştım allah razı olsun yazandan içim ferahladı❤️
Berfehilal Valla anladığım kadarıyla sancın var ama düzensiz üstteki bebek kalp atışı zaten altakinin sancı olması lazım