Minis122 Hanimlar 33 haftalik hugun kontrole geldim 10 dl bi sancim.cikti ntsde yatis veri doktorum 36 hafya cikuyor ultrasonda her an hazirlikli ol sezeryan doguma alabilirim dedi. Serumla sancı durdurmaya calisiyoruz dua edermisiniz benim.icin rica etsem
SinemAkyldz_ Minis122 Rabbım bebeğini sana bağışlasın. İnşallah sağ salim kucağına alırsın. Korkma hiç. Ben de 31. Haftada kanamayla gitmiştim sancım ve acilmam vardı çok şükür durdurdular. 38+5 oluyoruz yarın suyu azaldığı için suni sanciyla alalım dedi doktorum
Minis122 SinemAkyldz_ avilmya baktirmadim.bn bebegin gelisim onde olunca. Olmasa akicm direk dedi 80 lere vikiyor10 dl bir artik hayırlısı saglikla gelsin baska birsey dudunmuyorum
Minis122 Meyra21 10 dk. Bir 60.80 leri gormus sanirim ama ben ole pek fazla hissetmedim 45 dk bagli kaldim yatis verildi canm benim bebek 33 haftalik ama 36 haftalik.gekisimi. Suam durdurdular sancilari biraz ilac aliyorum ciger gelistirici yapildi