bastet CanselY önemli olan bu sayı değil, sonuç 20 de olsa 2 bin de olsa hamilesiniz. sağlıklı ilerleyip ilerlemediğini öğrenmek istiyorsanız 2 günde bir aynı saatte aynı yerde kan verip artışa bakın 2 katına çıkıyorsa her şey yolunda demektir🙏
naneliseker_ CanselY 2 gün sonra kan vereceksin 2 kat artması iyi oldugunu gösterir, ilk sonuç değil canım 🌿
Mervedenizkrks E nabızda nasıl çıkıyor bu sonuç bende yaptırdım da negatif 0.536 benim 😔 bu arada 5 haftalıkken 900lere gelmen gerekiyor diye biliyorum düşük yaptım ben hamileyken öyle ilerlemiştik de
eylulmihrasmom Mervedenizkrks herkesin beta değeri farklıdır döllenme ile alakalı benim 4.haftada 2300dü ona bakılırsa. betanın artışı önemli sadece değeri değil
Mervedenizkrks eylulmihrasmom bilmiyorum altıncı haftada 1800 olmuştuk bugün kan verdim derim öyle çıkınca dedim gene yok 😞 ama çevremdekiler ve yorum yapanlar iki gün sonra tekrar baktırmamı söylüyor sizce
eylulmihrasmom Mervedenizkrks dediğim gibi haftayla beta alakası yok tamamen döllenme ne zaman gerçekleştiğine bağlı sizin 0.536 çıkmış maalesef negatif insallah tez zamanda pozitifi görürsünüz🤲🏻