neanladinyurdagull Baştan beri kız olursa Çilek 🍓 dedik ama dün Venüs’ü ✨duyuncada hoşumuza gitti diğer isimlere kapalıyız.İkisi arasında kaldık kıslar sizce 🤔
NewMom__ neanladinyurdagull İkisini de pek beğendiğim söylenemez ama tabiki kişisel fikrim. Yani ikisi arasında bir şey seçilecekse Venüs daha iyi çilek garip geldi
Brownie neanladinyurdagull diğer seçenek portakal olsa anket yapmayı anlarım da çilekle Venüs çok farklı yani 😄 Çok arada kalınacak bir benzerlik yok onu demek istiyorum
neanladinyurdagull Brownie Açıklamada da belirttiğim gibi hamileliğimin başından beri Çilek dedik bu şekilde istedik şimdi Venüsü de beğendiğimiz için 2 farklı isim arasinda kararsız kaldık.