Merhaba kızlar 35+6 haftalık gebeyim. Ama diş etimin en dip kısmında burnumun alt kısımında nohut kadar taş gibi birşey oluştu. Dudağımı bile şişirdi. Yüzümün şekli değişti resmen. Doktora gitmek isti Ama birşey yapmazlar diye düşünüyorum. Sizde böyle birley oldu mu ve doktora gidip tedavi olabildiniz mi ?