Susu_09
Evet 2021 de başladı Yunus hocayla yolumuz gebeliklerim oldu ama maalesef kaybettik şuan yeniden gebeyim bayramdan sonra nasipte kalp atışı duyacağız umarım bu sefer mutlu sonla biter. Bende riskli bir gebeyim yüksek tansiyon hastasıyım ve inadına düşmüyor böyle 13-14 ler değil baya 18-19 larda tansiyonum. Banada istirahat dedi yorma kendini dedi normalde seyahatte yasak demişti ama bayram için dikkatli olmak kaydıyla okeyledi.