kuzucukyolda Bugün cok hafif adet olmadan önce hissedilen bi ağrı var üstümde tam ağrıda denilemez ama sanki her an regl olcam gibi bi his varmı sizler de nasıl? Normalmi acaba doktorla konuşmaya gerek varmı
SSuleeN kuzucukyolda Benimde 30. Haftam yarın bitecek. Bu hafta vajinamın üst kısmı ve kasık tarafımda elektrik çarpması gibi ara ara bişiler oluyor. Sancı nasıl bir şey ilk gebeliğim anlamıyorum. GÜNDE 1 2 defa kasılıyor bebişim. Muayenem 5 Temmuzda. Doktora yazsam mı ben de bilemiyorum. Tecrübeli olan var mı acaba? Aynı durumda olan? 🙄
kuzucukyolda semaa_ Foğuma hazırlık yapıyor vücut herhalde ama bugün hareket etmendede zorlanıyorum zor geciyo bu hafta 🥵
Nerfemm Kızlar rahiminiz bu haftalarda dahada büyüyor o tarz ağrilar normal benimde var doktor rahim buyudukce olur agri sizi dedi normal dedi benim ikinci gebelik ama ilkini pek hatirlamiyorum