Kızlar adet düzensizliğim olduğu için yumurtlama günlerimi bilmiyordum. Ayrıca pkos da olduğu için ovulsyon testi yapmaya başladım. Test hep çift çizgi çıkıyordu artık bıkmıştım test yapmaktan çünkü pkos hastalarında LH yüksek çıkıyormuş zaten o yüzden bırakmıştım. Uzun bir ara yapmayı bıraktıktan sonra paketi atacaktım son bir tane kalmış bari test yapayım öyle atayım dedim. Test çizgisi anında kıpkırmızı oldu ve kontrol çizgisinden daha koyuydu bununla ilgili internette araştırma yapmıştım gebeliğini böyle öğrenenler falan duymuştum. Sonra beta testi yaptım ve gerçekten hamile olduğumu öğrendim. Ovulsyon testinden anlaşılıyor bence gebelik 😍