Merhaba, ben 32+2 deyim serklajim var. Rahim ağzı uzunluğu 24,5 mm olctu doktorum. Bi sıkıntı olduğunu söylemedi ama bu haftaya göre normal midir acaba anormal bir durum olsa söylerdi sanki 🤔 bir buçuk ay önce 30 mmdi doğum yaklaşıyor diye kisalmaya başladığını düşündüm. Açıklık yok dedi