Bugün detaylı ultrasonum vardı. Şükürler olsun bebeğimin her şeyi normal fakat benim plasentam çıkmamış yukarıya. Doktorum “bu çıkmayacak gibi
Duruyor “ dedi. Henüz 21+3 deyim. 28 e kadar
Çıkarsa çıkar dediler.
İlk bebeğimi normal doğum ile dünyaya getirdim. Bu bebeğimi de normal çok istiyordum . Ama bu durumda zorunlu sezaryen olacak sanırım. Onun haricinde kanama riski vs de oluyormuş. Eğer bu durum devam derse daha kompleks bir
Hastaneye geçiş yapacağım. Takipli olduğum hastaneye çok güvenmiyorum bu açıdan .
Kafamda deli sorular .
Kızlar sizin aranızda benim haftalarımda plasentası düşük olup sonrasında yukarı çıkan oldu mu ?