Gam Merhaba kızlar gözlerim -2.75 miyop normal hayatta lens kullanıyorum gece uyurken çıkarıyorum doğumda lens ile girsem bir şey olur mu ? Sezeryan veya normal doğumda bir sakıncası var mı? Doğum yapıp doğumunda lens kullanan var mı aranızda?
Deletedmom_116 Gam sezeryanmi bilmiyorim ama normalde tavsiye etmem o an herşeyi yapabilirsin el hareketi vsv vs gözlerine sorun cikar
Novamomy Gam ameliyathaneye girdiğinizde takma olan herhangi bir şey kabul edilmez genel anestezi alırsanız lens sıkıntı yaratabilir o yüzden çıkartmanız gerekiyor evet
Deletedmom_116 Youngmotherr şükür şükür Sariligimiz geçti enfeksiyonununu bekliyoruz artık evimizi istiyoruz🥺🥺
Deletedmom_116 Youngmotherr şükür Düşmeye başlamış oda ama daha geçmemiş İyiyiz biz iyiyiz şöyle kankama merak etmesin🌞
Youngmotherr Deletedmom_116 o da aceleci davranıyo 32 haftalık olduk çıkmaya çalışıyo sancılarım oluyo