Bebisannneessi İlk başlarda sade soda içiyordum artık tat vermiyor meyveli içiyorum bazen günde 2,3 tane acaba zararı olur mu
Pamuk Bebisannneessi Bende meyveli soda çok seviyorum ama zararlı olduğu söyleniyor.Ne kadar doğru bilmiyorum.
dilan-62 Pamuk Meyveli zararlı tatlandırıcı aramı vericiler olduğu için. Sade maden sıyu öneriliyor canım 👍
Ilba_34 Meyveli sodalar da eser miktarda da olsa alkol içeriyor o yüzden pek önerilmiyor. Ben içerisine limonu kabuğuyla veya da taze meyve soyup içerisine atıyorum çilek,şeftali gibi aroma veriyor onlar da güzel oluyor