Mummumlilo 5 gün önce doğum yaptim. Manuel lansinoh almıştım uyarmak için. Pismanim. Elektronik olanin gelmesini bekliyorum kargodan. Bebiş cok küçük. Memeyi boşaltamıyor . Ne kadar çok sağınırsa , vücut o kadar güzel süt üretiyor. Ebelerim, doktorum , emzirme danışmanları hep sağım önerdi. Manuel yetersiz kaliyor bence