dilan-62 benim bu ikinci gebeliğim,ve kanımda şeker yüksek çıkmıştı,şuanda yediklermw dikkt ediyorum,zaten tatlıdan vs midem bulanıyor,meyveyide ölçülü yiyorum,içeceklere dikkt ediyorum,kepek ekmeği aldım ama ona da dikkt ediyorum,şeker yüklemesi yaptırmayı düşünmüyorum,sadce açlık tokluk sekerimi ölçtürmeyi düşünüyorum