Masallah bebeklerin haftalari çok iyi. Rabbimin izniyle de sağ salim kavuşacaksın yavrularına. Ben 28 haftalikken doğum yaptım, bebeğim 17 gündür küvözde. İlk günler çok fazla ağladım ama ağlamak beni de bebeğimi de daha kötü etkiliyor diye iyi düşünmeye başladım. Tabii ki anne yüreği dayanmıyor, evladını orada bırakıp dönüyorsun ama dua etmekten başka çaremiz yok malesef. Rabbimin izniyle yavrularımızı sag salim kucağımıza alıp eve götüreceğiz biz de. Yavrularına çok dua edeceğim 🤍