DevraNR1119 49 kilo ile hamile kaldım arkadaşlar şuan 64.5 kilo olmuşum 28+2 oldu daha doğuma iki ay var benim gibi olan varmı çok mu kilo almışım
Daisy0000 DevraNR1119 49.5 ile hamile kaldım en son geçen hafta tartıldığımda +22kg idi.. Cuma günü doğumum var yüksek ihtimal + 24 kg olmuşumdur
Goksu2023 DevraNR1119 ben kilolu hamile kaldım 78 ile hamile kaldım 24+2 yim 6 kg almışım 84 kiloyum ebem çok almışın yemeni azalt diye uyarı yaptı ama siz zayıfsınız sizinle benim aramda çok fark var kendi bedeninize göre bence normal
DevraNR1119 Daisy0000 yani ideal mi doktoruma sorduğum da zaten zayıf hamile kalmışsın normal bir insan bu kilo da demişti acaba sadece ben mi kilo alıyorum bebekte alıyor mu
Aksoylu24 59 ile hamile kaldım. Şimdi 35 haftalık. 18 kilo aldım bende ama çok takmıyorum. Zaten birkaç haftaya doğum olur
DevraNR1119 Aksoylu24 şuan belli mi doğum şekli sezeryan yada normal doğum kilo etkiler mi doğum şeklini
Daisy0000 DevraNR1119 Devlet takipliyim,kilo konusunda çok yorum yapmıyorlar ama hızlı gidiyorsun demişti doktorum.Zaten yapabileceğim bisey olmadı abartılı yemiyorum ona rağmen böyle aldım
Aksoylu24 DevraNR1119 dün kontrole gittim. Doktora da ben normal doğum istiyorum engel bişey var mı dedim. Yok dedi
DevraNR1119 Aksoylu24 hadi hayırlısı inşallah bende normal doğum istiyorum şimdilik sorun yok gibi inşallah böyle devam eder
Seval2468 DevraNR1119 27+0 da 1200 gr 36 di. İlk oglumdada 55 ile hamile kalıp 61 ile doğuma girdim oğlumda 37+5te 4 kilo 56 cm doğdu. Benim bebekler kilo alıyor ben almıyorum nedense
DevraNR1119 Seval2468 buda güzel bir avantaj bence keşke bebekler alsa biz almasak doğum sonrası kilo vermek zor