Dlm benimde bi hafta geriden geliyordu bi sonraki hafta aradaki açığı kapattı. Beta da baktırmadıgım için kan da nasıl geliştiğini bilmiyordum tabi ama yine de iki gün sonra bi kan testi daha yaptırarak aynı yerde olması koşuluyla bence yine rahatlatıcı olabilir diye düşünüyorum.