Cey_Cey_ aynı beni tarif ettin ben de 31+4 teyim boğazım kuruyor nefes alamıyorum her gece 2-3 gibi terlemiş uyanıyorum kabızlık desen başa bela yanında hemoroid😢 akşm yemeğinden sonra bitiğim zaten şişkinlik rahat nefes alamama doğuma da daha var yani napıcaz böyle