Ezgiyildiz944 yaptırılması gerekiyor hiçbirşey sebebsiz değildir.. Burda detaylı yapyrmaym daha sonra çok pişman olan anneler vardı… Ben ilk hamileliğiö de yaptrmştm 2 lı temz gelince 3 ve 4 e gerek duymamşyı doktorum… Daha sonra ayrıntılı yaptrmştm.. Bebek mesela 4 hafta önden gidiyodu doktorum şekerden şüphelenip şeker yüklemesi de yaptrmştm … Şimdi ikinci hamileliğim yeni geçen hafta 2 lı yaptrdm… Bu hafta çıkcak sonuç.. Digerlerini de sırayla gerek duyarsa yaptrrm. Detaylı yaptrcz 20 haftada