Gizmooo dr kese gördüyse tekrar beta bakmaz. Beta belirli bir haftaya kadar pik yapar. Sonra düz çizer ve düşmeye başlar. Beta sürekli artmış olsaydı mide bulantımız devam ederdi. Ben ilk kontrolüme gittiğimde beta bile bakmadı doktorum çünkü keseyi görmüştü. Sağlık ocağında kan verirken bakılmıştı. 9.hafta da 10.000 gelmişti. Düşük geldi diye korkmuştum ama doktorum böyle bir açıklama yaptı. Muhtemelen bir sonraki kontrolünüz de fetal kalp seslerini de duyarsanız içiniz rahat eder💕