Rinaa Merhaba, yumurtlamanin ustunden 6 gun gecti, 2-3 gundur sag kasigimda bir doluluk hissi var. hareket ettikce hissediyorum. Acaba yumurtam catlamamis ve kist olmus olabilir mi? Kist olsa boyle hisseder miyim ki hemen?
duriskonunannesi Rinaa benim de yumurtlamadan 5. Günde başladı kasık ağrısı ara ara da oluyordu dün hamile olduğumu öğrendim hala da sağ kasık ağrım var arttı azalmadı
Rinaa dolunayes ya aslinda tum yumurtlama belirtilerini yasadim ama catlamamista kist olmussa diye korktum. Bir ihtimal hamileysem diye su an doktorada gitmiyorum bekleyeyim bir hafta daha diyorum
Rinaa duriskonunannesi hayirli olsun canim saglikla kucagina al insallah❤️ nasil bir agriydi seninki?
dolunayes Rinaa aynen bekle camim en net yumurtlamadan 14 gun sonra cikar erken gebelik testi ile 9 gunde ogrendim ben Birde catlama gormedin mi testte sen
duriskonunannesi Rinaa teşekkür ederim canım ,adet olacakmışcasina bir ağrı ve eşlik eden bel ağrısı kalça ağrısı
Rinaa dolunayes Canim tam anlamadimda bak testlerimi paylasiyorum, cok koyu cikmamisti sanki 18 indeki bi koyuydu belkide tam olmamistir yumurtlama
umutlu1mom Rinaa yumurtlama takibi yapmadım maalesef 2 gün var reglime dünden beri vardı ama bugünkü daha acıtıyor 😕
Rinaa dolunayes evet sol yumurtaligimda kist vardi, doktor 6 hafta sonra cagirdi kontrole kendiliginden gecmis olur demisti, bu seferde sagda agri olunca acaba o da mi kist oldu diye korktum. Ovulasyon banada tam pik gelmedi ama yumurtlama akintim oldu baya sonra normal beyaz akintiya dondu
dolunayes Rinaa tam pik oluyor oldugunda tam pik olmadan catliyorsa yada catlamadan siliklesiyorsa kist yapar kuzu