Adyokisimsiz 14 haftayken hastanede tartıldım 72ydim dün yine tartıldım 74 çıktım bebek zaten 2 kilo ilk haftalar iştahım hiç yoktu şuanda çok yok ama yiyorum yinede sizce normal mi kilo almamak