iremnazli Kızlar ikili tarama test sonucundan anlayan var mı? Atsam bir bakabilir misiniz doktora gitmeden bir incelemek istiyorum
Pinar1212 iremnazli benim 1:66 çıktı düşünün bence çok iyi değerler kaldı ki bu değerler çok belirleyici değil sonuçta bebekten alınan bir numune yok
Zeynebtahir Hayatimdaki en berbat sey bu testi yaptrmak oldu, davm sendromlu dediler hamileligim aglamak sinir stresle gecti. Cok sukur bin sukur saglikli dogdu. Simdi asla yaptrmayacagim. Duygu israfi
zehra33_ Zeynebtahir alın benden de o kadar hep agladim hep mahvettiler beni simdi öyle mutluyum ki şükürler olsun sağlıklı dünya guzeli kızım ona her baktığımda aglamak istiyorum mutluluktan rabbim herkese sağlıkli evlat hayırlı evlat nasip eylesin
Meftunn_8679 Zeynebtahir okadar haklısınız kı coğu kadini böyle fıtık etti bu doktorlar! Bebeğinizi sağlikli büyütün inşallah♥️