Merhaba anneler ve anne adaylari. Bir konuda fikrinize ihtiyacim var. Gebeligimin 22. haftasindayim. Cok asiri yememe ragmen kilo aliyorum. Ama cok asiri hareketli degilim evde rutin isler yapiyorum.Bu durum normal mi ? Bazi forumlarda okuyorum 2 3 kilo alan gebeler var.hamilelikten once 58 kiloydum suan sabahlari 66 kilo cikiyorum. Doguma daha cok var ne yapmaliyim ?