Merhaba arkadaşlar ben haftaya cuma günü 32+0 olucam çalışabilir raporu almam gerekiyor. ama bayram tatiline denk geliyor. Bugün şehir hastanesine gittim sordum. Bayramdan sonraki ilk gün gel dediler. Ama bilkent şehir hastanesinde randevu bulamadım. Randevusuz gitsem sıra alabiliyor muyum biliyor musunuz ? tam o gün gitmem gerekiyor