Deletedmom_69 Kızlar tüplerini bağlatan ya da bağlatmayı düşünen var mı? 3. Gebeliğim riskliydi hepsi de doktorum 4. Gebelikte böbreklerin iyice gider dedi düşünmüyorum ama kesin çözüm olarakta bilmiyorum korkuyorum ilerisi için yoksa çokta önemli değil 😅
Nur-98 Deletedmom_69 bende bağlatmak istiyorum 1 bucuk yasında ikizlerim var ve 28 haftalık hamileyim süpriz oldu ama ikizlere kendim bakıyorum cok zor bide yeni bebek olcak daha fazla sını kaldıramam isteğe göre bağlıyolarmıki doktora da söylicem bu gidişimde . Birde böbreklerin iyice gider neden dedi doktor?
Gizemmiray35 Deletedmom_69 bende 3. Ye hamileyim yaşım da 33 bende başlatmayı düşünüyorum ama kararsızım 3. isteyerek oldu diğer çocuklarımda büyük biri 16 biri 10 yaşında Ağustos ta doğum olacak o zamana karar veririm inşallah
Deletedmom_69 Yenibirannee gebelik olursa eğer diye bahsetti istemiyorum her şekilde korunucam ama o tamamen bağlayabiliriz diyerek öneride bulundu
Deletedmom_69 Nur-98 bende tansiyon hastalığı var değerlerimde problemli bir gebelik daha seni çok etkiler çok fazla riske sokar böbreklerin iyice gider diye onun için dedi canım
Deletedmom_69 Gizemmiray35 maşallah sizinkiler büyükmüş ☺️ Ben 28 yaşındayım tansiyon sıkıntım var erken doğacak bebiş 2 gün içinde karar vermem lazım ☺️
Sibelsibos Deletedmom_69 valla ben baglattim 12 sene önce pişmanım 2 ci evliliğimi yaptım şuan tüplerimi tekrar açtırdım ama sağ açıldı sol kapalı şimdi tüplerim yumurtalıkların rahmin kan dolmuş cuma amaliyat olcam tekrar baglattiktan sonra adetim azaldı doğru duzgün yaşayamadım için adetimi hep sorun yaşadım kendi adıma ben pişmanım
asyasemin Bende 2. Ye hamileyim. Yaşımda 36. Ama sezeryanda bağlatmayı düşünüyorum bidaha çocuk düşünmüyorum çünkü. Riskede atıp korkulu rüya görmektense bağlatıp kafam rahat etsin diyorum
asyasemin Deletedmom_69 daha gençsin ne olur ne olmaz diyorlar ama bana çok mantıksız geliyor. Tabiki hayatın ne getirip götüreceği belli olmaz ama kimsenin yerine kimseyi koyamam ki. Ben sonuçta başka bi hamilelik istemiyorum(allah verirsede bişey yapamam zaten) o yüzden eşeğimi sağlam kazığa bağlayım diyorum 😊