cicegim_234 8 haftalik hamileyim tsh 3,7 cikti doktor dahikiyeye gönderdi böyle olup sikinri yasayan oldu mu
Myasminn cicegim_234 benimde o seviyelerde çıkmıştı dahiliyeye gittim hemen en düşük doz olacak şekilde ilaç başladı doktor. Çok şükür düştü tsh bir sıkıntı yaşamadım ☺️
Vaveylaanur cicegim_234 benim gebelikten önce 4.5 lerdeydi hamile kalınca kendiliğinden düştü ama takipteydik bu aya kadar iyi gittik bu ay 7. Aydayım 29 haftalık artık tekrar yükseliyor 3.3 olmuş ilaca başladım sabah aç karnına yarım şekilde sizinde kesinlikle kullanmanızı öneririm doktorum bebekte zeka geriliği olma ihtimaline karşı kullanalım dedi çok önemli bu tarz şeyler
Hillary İlaç başlıyor aylık kan verip dozunu ayarlıyor benim öyle oldu dogumuma bir hata var cok şükğr bir sıkıntı yaratmadı
mommys1 cicegim_234 sizinkiler yine iyimiş 😂 benim 50mg ilaçla 0.008 e düşmüş bıraktım 5.76 ya yükselmiş 25 liğe başladım simdi
anneoluyoruuumm16 cicegim_234 aşkım benim TSH 0ın altında çıkıyor ama TS3 7 çıktı dün TS4 de 3 çıktı. Beni dahiliyeci direkt endokrine yolladi. Endokrine gidicez yarın bakalım. Ve kontrole gittiğim hastanede endokrin olmadığı için doktorum doğumunu da endokrin olan bir yerde yapman lazım o yüzden başka yerde takip yaptirmaya başla dedi
cicegim_234 anneoluyoruuumm16 bende bekliyrm.bakalm sonic bi ciksin onceddn varmıydı yoksa hamilelikde mi cikti