Ben dün sonucumu öğrendim negatif cıktı canm ilk 3 gün pek bişey yapmadım ama 2. Miydi 3. Günmü tam hatırlamıyorum parka cıkmıstık eşimle o namaza gitmişti bende parkta oturmak icin bi piknik masası gibi yere oturmustum eşimde geldi yanıma oturdu o sıra o piknik masasından geriye doğru düşüyorduk ama benim göbegime baya bi baskı yaptı agrım olmustu temizlik felan da yaptım ama cok değildi onun haricinde cok eğilip kalktım keske yapmasaydım simdi 2. Deneme icin adet bekliyorum bakalım inşallah fazla yumurtam cıkar hakkımda hayırlısı olsun