Anonimdenim evt kuzum ne güzel olmuş şuan hatırladım daha da sevindim duanın azda olsa çok ta olsa bı katkım olduğunu düsünmek çok rahatlattı sevindirdi beni sağlıkla sihatle pembe yanaklı kucağına almayı nasip etsin. İnşallah ama böyle biraz belirgin olduğunda ulatrason resmini burdan bana Atmani istiyorum olarmi 😄😘😘😘😘🤲🤲🤲🤲🤲