Kızlar Allah bana öyle güzel bir doğum nasip etti ki dilerim hepinizin çok rahat güzel doğumları olur
Anlatmaya başlıyorum o halde :)
Cuma günü akşama doğru kahverengi sümüksü bir akıntı geldi anladımki bu nişanımdı birden heyecanlanmaya başladım ama burda okuduğum kadarıyla doğuma daha vardı sonra normal hayatıma devam ettim
Ertesi gün sabah kalktığımda garip bir ağrı vardı 1 saatte bir vuruyodu kasık ağrısımı sancımı anlayamadım ilk gebelik olunca tecrübesizlik oluyo tabi 😊 akşama kadar böyle devam etti saat 7 den sonra yarım saatte bir vurmaya başladı ben artık dayanamadım 21.30 da eşime hadi hastaneye gidelim en azından sancım mı var ona bakalım dedim 10 da hastaneye geldik yarım saat NST bağlandım sancılarım 45-50 arası çıktı nöbetçi doktor açıklık varmı diye bakalım dedi 2 cm açıklık olduğu söylendi kendi doktorumu aradı doktorum yatış verdi 23.00 sularıydı
Sancılarım bundan sonra 10 dk de bir olmaya başladı nöbetçi doktor sabah anca doğum olur ilk doğum dedi ben tabi bu sancılarla sabaha kadar nasıl dayanıcam diye düşünürken meğersem daha sancının çok başındaymışım 😂
Saat 2 gibi bir sancım arttı inanılmazdı 3 dk de bir vuruyodu açıklık 6 cm olmuştu bile hemen kendi doktorum geldi saat 3.30 da açıklık 10 cm olmuştu doktorum bile bu kadar hızlı ilerlemesine şaşırmıştı ıkınma hissi inanılmaz geliyodu hemen doğum haneye aldılar beni ve 3-4 ıkınmada 03.55 te miniğimin ağlama sesini duydum ve tüm ağrı sancı ne varsa hepsi bitti
3 tane dikişim var inanın hiç acımıyo en azından benimki 😌
İlk doğum olmasına rağmen 4-5 saatte sadece kendi sancımla doğurdum kızlar ve o başarmanın verdiği his var ya hiç birşeye değişemem şimdi kızım yanımda yatıyo ve biz çok iyiyiz 👼🏼🌺
Darısı sizin başınıza umarım benimki gibi bir doğumunuz olur 🥹