Beyzaerg Hmm anladım canım ikili taramaya girdim doktorum çok iyi dedi bebişlerimi 😊 Benim doktorum da TOBB ETÜ hastahanesinin doktoru Ankara’da 😊 yani uyduruk bir yerin doktoru değil. Neyse artık biz folik asiti bıraktık zaten decavite geçtik. Senin doktorun o markayla anlaştığı için o ilacı vermiştir canım 🤗Diğerini de karalamıştır. Var böyle saçma sapan konuşan doktorlar hamileleri tedirgin etmek için konuşan.