Guulseeen Merhaba kızlar başlıktada yazdığım gibi doğuma ıkı hafta kaldı ama bız hala isme karar veremedik.. aslında sormak istediğim şu bebeğe konulacak ismin arapça kökenli olması gerekıyor mu ? Talkıma gelmek için arapça olmalı diye bılgıler aldım ama bu konuda bilgili bi arkadasımız varmı??
Ozzz Guulseeen benim eşim ozellikle türk ismi istiyo Göktuğ olucak inşallah 😊illa arapça isim olcak diye bi kaide yok
KlncA Guulseeen dini açıdan Arapça olmasının falan hiçbir zorunluluğu yok kim uyduruyor inanıyor bunlara ya boşverin siz. Sizin erkek mi öyleyse benim oğlum olacak Kerem ismine karar verdik fikir olsun
Guulseeen KlncA haklısınız bizimki kız olucak 🌸 ama sizin isminizdd cok hoşmuş kaderleri guzel olsun inşallah
Reyyan1310 Arapça olacak diye bir kaide duymadım ama güzel anlamlı isimler olmalı Kuranı kerimde geçen herşey bile konmaz insanlar bu hataya çok düşüyor.. Sahabe isimleri vs koyabilirsiniz yeterki anlamı güzel olsun.. ve isim düşünürken hem şunu düşünerekten koyacağız kişi ismi ile müsemmadır diyip düşündüm eşimle
Mutluluk71 Guulseeen ayni biz gibisiniz kuzum bizimde 3 haftamiz kaldi bulamamistik ama esinle birlikte dun gece ^Meyrem erva ^ koymaya karar verdik
Guulseeen Mutluluk71 hayırlı olsun inşallah cokguzelmş benm eşimde ervadiyordu ama aıle ıcınde olan bı ısım dıye vazgecmıştk ınsallah artık bızde karar verdk dıyebılırz en kısa zamanda 🤲🏻