Kızlar çok şükür biz kavuştuk oğlumla geçtiğimiz perşembe doğum hikayesini hemen anlatma gereği duymadım bence doğum biter bitmez değilde süreç bitince daha sağlıklı olur diye düşündüm çünküü ağrılarım hala devammm( sezeryan oldum ) 🥲 neyse asıl konumuz d vitamini. Sağlık ocağı vericeğini söyledi ilk kontrolümüzde ama öncesinde varsa doktorlarınızın önerdiği daha iyi olanlar önerilerinize açığım bi araştırayım istedim. Ya da sağlık ocağının vericeği daha iyiyse onu kullanıcam bilemedim ,yardımm.. ☺️