Osi30 Merhaba tecrübeli annelerim, anne adaylarım sizce yataş mini jumbo yatak ve ana kucağı gereklimidir? Şu son günlerde herkes öve öve bi bitiremiyor.Ama sanırım ikisininde kullanım zamanı kısıtlı.Yani almalımıyız sizce? aranızda kullananlar var mı?!
MMad Osi30 ben de bırada cevpları bekleyeyimm, ablam sadece reflü uatağı almıştı 4 ay hep oyna yattı odadan odaya taşıdık çok rahattı ben yataş almayacağım sanırım ben de reflü yatağını kullanacağım ablamın
Agg0207 Osi30 aşırı gereksiz onun yerine reflü yatağı al elektrikli ana kucağı al .belki bebeğin hiç durmayacak onun içinde benim kızım full kucaktaydi o kadar para verilmez bence çocuğun huyunu suyunu bilmeden
Zele_1207 Osi30 Ben yataş olanın babyjem markasını aldım yataşla aynı hiç bir farkı yok çok övünüyordu reflü yatağı olarakta kullanıldığı için aldım ama ana kucağı da alacağım ,tabi gidip babyjörn gibi pahalı olanından değilde muadillerine bakıyorum
akdeniz23 Osi30 ben yataşın mini yatağından almadım kısa süreli kullanım için çok pahalı geldi reflü yatağı aldım eğimli. Ana kucağıda elektrikliden almadım kendi kendini sallayabilen babyjörn muadillerinden aldım. İkisiyle evin içinde idare ederim diye düşünüyorum.
Osi30 Zele_1207 Bende ana kucağını aldım mamma premium aldım diğeri çok pahalıydı.Bu işimi görür diye düşündüm. Ama yataşın juno yatağı gerekli mi bilmiyorum
Osi30 akdeniz23 Bende ana kucağını aldım mamma premium aldım diğeri çok pahalıydı.Bu işimi görür diye düşündüm. Ama yataşın juno yatağı gerekli mi bilmiyorum.
akdeniz23 Osi30 benimki de aynı ana kucağından. Yataşın juno yatağı çok pahalı reflü yatağıylada idare edilir bence zaten kullanacağı kaç ay