Hilalaldmr04 Kizlar 6 bucuk aylik hamileyim bacagimda damar tikanikligi var 3 gundur basamiyorum ustune yatiyorum . Boyle birsey basina gelen varmi ?
DamlaFatih Hilalaldmr04 canım ben hamile olmadan önce geçirdim bacağım iki katı şişmişti 6 ay tedavi sonrası düzeldi sana tavsiyem ayağının altına iki tane yastık koy ve sürekli yüksekte tut ki kan akışı sağlansın onun haricinde iğne kullanmaktan başka yapabileceğin bişey Yok maalesef 😔 çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah
Hilalaldmr04 Ysn evet igne vuruluyorum gunluk birde varis corabi verdi , ne kadar surecek bu boyle hic bilmiyorum afedersiniz lavaboya bile aglaya aglaya gidiyorum acidan
Hilalaldmr04 DamlaFatih cok cok sagol caniim ayagim hep yuksekte heryerim agritor oyle yatmaktan artik , ne kadar sonra ayaga kalkabildin ignelerden sonraaa 😞😞