Öğretmenim, 35. haftadayım. Cuma günü okul kapandı da çalışmayı bırakmış oldum. Eğer çalışmasam tembelleşirdim muhtemelen. Şu anki hareket kabiliyetimi, hala rahat olmamı, çok fazla ağırlaşmamamı çalışmama borçluyum. Hiç ödem tutmadım, okulda sürekli merdiven inip çıktığım, ayakta kaldığım için vücudum tembelleşmedi. Bir de gebe okuluna spora gittim, oradaki hoca da pilates yaptırdı her hafta, o sayede ağrılarım da azaldı.
(Bu arada ilk 4 ay mide bulantısından su bile içemedim, rahat geçmedi yani ilk trimester, yanlış anlaşılmasın.)