Kızlar günaydın size bişey danışmak istiyorum. aranızda yaşayan var mı bilmiyorum ? 33+4 hamileyim dün akşam sağ göğsümde üst tarafında hafif bir şişlik ve ağrı hissettim bu şişlik birazcık büyüdü. Neden olabilir? Süt bezelerinden dolayı mı yoksa başka bişey olabilir mi? Geceden beri huzursuzum doktor kontrolüme daha çok var 🤷♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️