ElifKyncu0 Selam hamiş hanımlar 17+4 günlükten merhaba . Erkek bebeğim olacakmış. İsim konusunda çok kararsızım. (Buğra,Buğrahan,Taha) isimleri nasıl ve ya sevdiğiniz beğendiniz isimleri öğrenebilir miyim kendimi kız bebeğe hazır etmiştim bebek erkek olunca arafta kaldım.😂
Zeynepikranur ElifKyncu0 benimde ikinci çocuğum erkek olacak bende buğra koymayı düşünüyorum bence güzel isim☺
Duygu_ttnc ElifKyncu0 Benimde ilk bebeğim hamile kaldığımı öğrendiğimden beri Ekin ismini istiyordum kız erkek farketmez ne olursa Ekin olucak diye 😂
EbrKzlky ElifKyncu0 İlk oğlumun adı YiğitAlp İkinci oğlum olcak inşallah oda KaanZeyd 😍 Diğer düşündüğümüz isimlerde bunlardı Mirza Miraç Zahid Kayra’ydı 🙈
ElifKyncu0 Zeynepikranur Yaa hayırlı olsun Buğra ismini annem buldu ben de beğendim anlamı da kötü değil söylenişi de hoşuma gitti hayırlı olsun 🌼
ElifKyncu0 Duygu_ttnc Hayırlı olsun. Kız olsaydı Zümra ve ya Seyra koyacaktım doktor kız da dedi ama net olarak erkekmiş 😂 şimdi isim arayışına girdim.
Buko35 İlk oğlumun adı yağız. 2.de erkek. Bizde yiğit , yaman , kuzey arasında kaldık. En başta asil istiyordum. Çevremde kime söylesem güzel değil bence koyma falan dediler öyle öyle soğudum maalesef. 7 aylık olmak üzereyim hala ismi belli değil 🙈
ElifKyncu0 Buko35 Bu çevredekiler yüzünden hiç bir şeyin hevesini yaşayamıyoruz. Eğer çok istiyorsanız Asıl ismini koyun bence ama diğerleri de güzelmiş. Hayırlı olsun 🥰
Sultanas Buko35 merhabalar Allah nasip ederse benimde oğlum olucak yağız ismi biraz aklımıza yatti gibi acaba oğlunuzun karakteri nasıl çok merak ediyorum isim bebeği etkiliyor dedikleri için soruyorum
ElifKyncu0 EbrKzlky Kaan ismini de eşim düşünmüştü sonra vaz geçti ama Zeyd ismi de Kaan ismi de çok güzel hayırlı olsun diğer isimlerde güzelmiş ben de net bir şey bulacağım. 🤰
Buko35 Sultanas İsimden mi burçtan mı yoksa yaradılıştan mı bilemiyorum. Belkide ilk çocuk ilk torun olduğu içinde olabilir. Baya inatçı , dediğim dedik, asla yaramaz değil ama biraz mızmız ve zor bir çocuk. Ama büyüdükçe azalıyor tabi bu saydıklarım. Birazda fazla ilgiden olsa gerek. ☺️
ElifKyncu0 Amineazra Taha ismini bende sevdim eşim olumlu bakmadı 1-2 ay içinde net karar vereceğim hastane çıkışı yaptıracağım inşallah. 😅