serensuat Kızlar 6+1 im ,afedersiniz dünden beri ne yediysem çıktı, beyaz leblebi yedim biraz oda kaynattı, yeni uyandım ,şuan baya susadım ama su içincede çıkacak hissediyorum, içmedim daha , ne yapıyorsunuz siz 🫣
Yazmelegi_ serensuat prilam dr ilaç ve onun yanında tuzlu kraker haşlanmış patates ve yesil elma iyi geliyordu
ladyax serensuat ben 6. Haftadan 12. Haftaya kadar yarım ya da bir kase çorba ile hayata tutunmaya çalıştım yediğim içtiğim her şey çıkıyorsu Allah sabır versin bacım ben çözümü metpamidde buldum 20 haftalığım hala ara ara kusuyorum ama artık yemek yiyebiliyorum prilam ve zofer bende işe yaramadı maalesef
Lindam06 serensuat bende sizin gibiyim sabahları su içmek için can atıyorum ama miydem tepe takla oluyor. Çubuk kraker iyi geldi bana yağsız hersey baharatsız yiyorum patates özellikle miyde yanmam içinde gaviscon verdi bulantım için bişi vermedi
lilasmom_ Geçmiş olsun ben de öyleydim doktor prilam verdi yatmadan 2 tane içiyorum bulantı kusma geçti ama iştahım yok hala