Htckubra Benimde 11+4 yeşil limon olduk😇 haftaya 2li tarama testi yapıcaz cinsiyetini öğrencez inşallah 🙈 ben ebebekten beyaz zıbınlar aldım sadece cinsiyetini öğrendikten sonra başlıcam alışverişlere..
eymeninannesii Ben 11 haftaligim incir olduk hiç bisi almadım henüz biraz daha zaman geçsin istiyorum