Merhaba yaklaşık 2 hafta önce hapşırma ve burun akıntım var. O günlerde kampa gittim işte hava değişimi klima bahar nezlesi gibi düşündüm fakat aradan 2 hafta geçti şuan yoğun burun tıkanıklığı ve baya koyu yeşil sümkürüyorum. Doktor randevum haftaya ve benim doğuma 2 haftada kaldı Maximum. Bebek gelmeden bir an önce iyileşmek istiyorum. Önerisi olan var mı